Dienstverlening

Wat verbeteren wij aan onze dienstverlening?

Wij willen u graag goed van dienst zijn bij Werk en Inkomen. Zorgen dat informatie duidelijk voor u is. En dat u op een prettige manier antwoord krijgt op uw vragen. In het klanttevredenheidsonderzoek in 2016 hebben 350 bijstandsgerechtigden aangegeven wat zij beter zouden willen. In april 2017 wordt er weer een vragenlijst verstuurd onder 1500 bijstandsgerechtigden. Ontvangt u zo'n vragenlijst? Dan vinden we het heel fijn als u die ingevuld naar ons terug stuurt.

Uw antwoorden zijn niet voor niets: wij werken er hard aan om onze dienstverlening te verbeteren.

  • Wij passen brieven aan zodat ze beter te begrijpen zijn.
  • Wij verbeteren de website: zo voegden we veelgestelde vragen toe.
  • Wij voegden informatiefilmpjes zoals deze.
  • Wij bekijken samen met taalambassadeurs van Stichting Lezen en Schrijven de website en flyers. Zij helpen ons ook bij het makkelijker maken van informatie.

In onderstaande nieuwsartikelen leest u meer hierover. We houden u op deze pagina regelmatig op de hoogte van onze verbeteringen:

Nieuwsbericht: Een nieuwe online vragenlijst om een uitkering aan te vragen

Nieuwsbericht:Wij zijn u graag van dienst (deel 4, oktober 2017)

Nieuwsbericht: Wij zijn u graag van dienst (deel 3) (juni 2017)

Nieuwsbericht: Wij zijn u graag van dienst (deel 2) (maart 2017)

Nieuwsbericht: Bedankt voor uw mening! (deel 1) (december 2016)

  

Wat vindt u van onze website?