Skip to content

Dienstverlening

Wat verbeteren wij aan onze dienstverlening?

Wij willen u graag goed van dienst zijn bij Werk en Inkomen. Zorgen dat informatie duidelijk voor u is. En dat u op een prettige manier antwoord krijgt op uw vragen. We sturen regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek rond. Ontvangt u zo'n vragenlijst? Dan vinden we het heel fijn als u die ingevuld naar ons terug stuurt.

Uw antwoorden zijn niet voor niets: wij werken er hard aan om onze dienstverlening te verbeteren.

  • Wij passen brieven aan zodat ze beter te begrijpen zijn.
  • Wij verbeteren de website: zo voegden we veelgestelde vragen toe.
  • Wij voegden informatiefilmpjes zoals deze.
  • Wij bekijken samen met taalambassadeurs van Stichting Lezen en Schrijven de website en flyers. Zij helpen ons ook bij het makkelijker maken van informatie.

In onderstaande nieuwsartikelen leest u meer hierover. We houden u op deze pagina regelmatig op de hoogte van onze verbeteringen:

Nieuwsbericht: Een nieuwe online vragenlijst om een uitkering aan te vragen

Nieuwsbericht:Wij zijn u graag van dienst (deel 4, oktober 2017)

Nieuwsbericht: Wij zijn u graag van dienst (deel 3) (juni 2017)

Nieuwsbericht: Wij zijn u graag van dienst (deel 2) (maart 2017)

Nieuwsbericht: Bedankt voor uw mening! (deel 1) (december 2016)

  

Wat vindt u van onze website?