Je kunt op 2 manieren rekeningen sturen naar de gemeente Almere: met e-facturatie of door een pdf-factuur te sturen. De facturen moeten aan verschillende eisen voldoen.
De gemeente Almere gaat over naar digitaal factureren. Zo kunnen wij jouw facturen sneller verwerken en betalen. In de toekomst wordt dit verplicht voor alle leveranciers. Stap daarom nu ook over.
Tradeinterop helpt onze leveranciers bij het overstappen op e-facturatie. Lees meer informatie over e-facturatie op tradeinterop.com.
Ontbreekt er informatie, dan kunnen we de factuur niet of pas later betalen.
Is e-facturatie op dit moment voor jou nog niet mogelijk, mail dan je pdf-factuur naar: crediteuren@almere.nl.
Zet op je pdf-factuur altijd:
Wij handelen alle opdrachten en bestellingen af volgens de Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten van de gemeente Almere.
Facturen die verkeerd zijn geadresseerd of waarop de gevraagde gegevens ontbreken kunnen wij helaas niet in behandeling nemen en worden teruggestuurd.
Alle facturen moeten voldoen aan de wettelijke factuureisen van de Belastingdienst. Daarnaast moet een factuur voldoen aan de eisen van de gemeente Almere.
Als je vragen of opmerkingen hebt kun je contact opnemen met het team Crediteuren via crediteuren@almere.nl of telefoonnummer 14 036.