Direct naar paginainhoud

Factureren aan de gemeente Almere

Je kunt op 2 manieren rekeningen sturen naar de gemeente Almere: met e-facturatie of door een pdf-factuur te sturen. De facturen moeten aan verschillende eisen voldoen.

E-facturatie

De gemeente Almere gaat over naar digitaal factureren. Zo kunnen wij jouw facturen sneller verwerken en betalen. In de toekomst wordt dit verplicht voor alle leveranciers. Stap daarom nu ook over.

Tradeinterop helpt onze leveranciers bij het overstappen op e-facturatie. Lees meer informatie over e-facturatie op tradeinterop.com.

Onze gegevens

  • OIN (Organisatie-identificatienummer): 00000001006462583000
  • Btw-nummer: NL006462583B11
  • KvK-nummer: 32164984
  • IBAN-nummer: NL56BNGH0285015222
  • Ordernummer: je vindt alle informatie op de opdrachtbon van jouw opdrachtgever of contactpersoon bij de gemeente Almere

Ontbreekt er informatie, dan kunnen we de factuur niet of pas later betalen.

PDF- facturen

Is e-facturatie op dit moment voor jou nog niet mogelijk, mail dan je pdf-factuur naar: crediteuren@almere.nl.

Factuureisen gemeente Almere

Zet op je pdf-factuur altijd:

  • Ordernummer (aan te vragen bij jouw contractmanager/opdrachtgever)
  • Naam van jouw opdrachtgever of contactpersoon
  • Onze adresgegevens
    • Gemeente Almere
      t.a.v. Crediteurenadministratie
      Stadhuisplein 1
      1315 HR Almere

Wij handelen alle opdrachten en bestellingen af volgens de Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten van de gemeente Almere.

Facturen die verkeerd zijn geadresseerd of waarop de gevraagde gegevens ontbreken kunnen wij helaas niet in behandeling nemen en worden teruggestuurd.

Wettelijke factuureisen

Alle facturen moeten voldoen aan de wettelijke factuureisen van de Belastingdienst. Daarnaast moet een factuur voldoen aan de eisen van de gemeente Almere.

Vragen

Als je vragen of opmerkingen hebt kun je contact opnemen met het team Crediteuren via crediteuren@almere.nl of telefoonnummer 14 036.

Illustratie Almere skyline
Geef jouw mening