Er is een mail met een code verstuurd naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld. Voer de code in en klik op Verifiëren. (Het kan zijn dat de code in de spam belandt.)
4. Vul het e-mailadres in van de gemeente
Vul in het e-mailadres in van de persoon of afdeling van de gemeente waar je de documenten naartoe wil sturen. Dit moet een Almere mailaccount zijn, dus eindigen op @almere.nl.
5. Voeg tekst en bestanden toe
Voeg een bericht toe door te klikken op de Add-knop of kies een bestand door te klikken op Browse (of het bestand in het kader te slepen)
6. Kies wat je wilt doen met bevestigingsmails
Maak een wachtwoord aan voor de documenten die je verstuurt en klik op volgende. Het wachtwoord moet je wel handmatig in een aparte email naar de medewerker of de afdeling van de gemeente toe sturen. Zonder dit wachtwoord kan de gemeente jouw bestanden niet openen.
7. Versturen
Je ziet een overzicht van het bericht dat wordt gestuurd.